poniedziałek, 6 czerwca 2011

Pierwsze Candy

Candy, candy. Jeszcze jakiś czas temu nie wiedziałam co to jest :). 
Teraz już wiem i  co jakiś czas staram się brać udział w tej zabawie na różnych blogach . Zawsze też liczę na moje szczęście:) Jak na razie jeszcze nie zostałam nigdzie wylosowana.. ale kiedyś musi być ten pierwszy raz:).
Kiedyś musi być też pierwszy raz do zorganizowania candy u siebie. I u mnie to "kiedyś" jest właśnie dzisiaj:). Przygotowałam dla Was woreczek na kosmetyki, granatowy w kropeczki, z własnoręcznie wyszytym napisem :).


Zasady takie same jak zawsze (choć na początku nie miałam pojęcia co to oznacza, dlatego też wyliczę je).

Jeśli chcesz brać udział w zabawie:
- zostaw komentarz pod zdjęciem,
- umieść podlinkowane zdjęcie z moim candy na swoim blogu,
- jeśli nie prowadzisz bloga zostaw komentarz i swój email,
- zapisujcie się do 9 lipca,  losować będę 10 lipca:)




Pozdrawiam:)

44 komentarze:

  1. To ja się ustawiam pierwsza w kolejce :) a woreczek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudny woreczek; pięknie wyszedł :) Z miła chęcią wezmę udział w Twoim candy.
    mapassionart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również z chęcią przygarnę taki piękny woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście zgłaszam się! Prowadzisz pięknego bloga, a Twój piec kaflowy urzekł mnie ostatecznie. Info o candy jest na moim blogu:
    www.katta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie stane w kolejce :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog :)
    Może akurat uda mi się dostać taki piękny woreczek :)
    luska_a@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się skusić, uwielbiam groszki i hafty.
    Staje grzecznie w kolejce i liczę na szczęście.

    Dziękuję za wizytę na moim blogu. U Ciebie będę stałym bywalcem.

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny ten woreczek :) oczywiście staję grzecznie w kolejce. Ja też jeszcze nic nigdzie nie wygrała :( może u Ciebie mi się poszczęści.
    Zostaję również obserwatorem, bo ślicznie tu u Ciebie...a ta kuchnia kaflowa hmmmmm poezja zazdroszczę z całego serducha (ale tak pozytywnie).
    Dziękuję również za zaproszenie do siebie, odwiedziny u mnie i wzięcie udziału w moim Candy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście ustawiam się w kolejce. Info na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  10. no to i ja sie zapisze :)

    www.iloveit.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. ustawiam się i ja :-)))
    http://eesophie.blogspot.com

    zapraszam na moje Candy!

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja oczywiście chętnie przystąpię. Przepraszam, że dopiero teraz i serdecznie pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny woreczek... ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja :)

    http://wioletkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy woreczek !!!
    Dziękuję za odwiedziny u mnie ;-)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja, i ja, bardzo proszę:) Zostawiam na siebie namiary joajka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi dear! What a lovely blog and a beautiful candy! Well, I've just found your space here and I like it so much! I love romantic things. I've posted this with a link back here on my sidebar at "sorteios/candies", by date! I'm spreading the news there! And thank you so much for the chance to participate in these lovely goodies and for it's opened to everyone! God bless! :D Mahrian
    Follower's name: Wishmade
    http://wishmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Klimatyczny blog - zostaje na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  19. dopisuję się do candy. i gratuluję przecudnej urody kuchnię... sama o takiej marzę ale jeszcze żeby miała ławeczkę, żeby usiąść i się rozgrzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba i chętnie zapisuję się do Twojej zabawy. Z boku mojego blogu napisałam o candy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo by pasował do mojej niebiesko-granatowej łazienki dlatego zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja bardzo chętnie się dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie Ci to wyszło :D a ja mam urodziny 10 lipca?? może coś dostanę ?? :) ciekawe jak tam z moim szczęściem :D pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny woreczek w moje ulubione groszki ! :)
    Oczywiście liczę na moje szczęście :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny woreczek, zgłaszam się ;)
    daria7ds@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Chętnie zapiszę się na Twoje Candy i zapraszam na moje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Woreczek jest śliczny, i chętnie staję w kolejce :) Na kawkę też będę wpadał, bo piecem jestem oczarowana, a ja w kuchni lubię przesiadywać, i kawkę popijać :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6865236/candy
    Mój e-mail: wanda_95@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    PS Śliczny ten woreczek!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla takich słodkości ustawiam się i ja w kolejeczce:)
    Zapraszam również na moje słodkości:)
    http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/06/candy-w-uroczysku-luny.html

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się chętnie przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  33. No to i ja się zapisuję bo same cudności.

    http://myworld-gosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ja też , ja też chętnie stanę po ten woreczek :-)
    baner na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. jeszcze ja! bardzo chętnie ustawię się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudeńko, pragnę dziko a pożądliwie :) Ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Taki woreczek bardzo by mi sie przydal. Zapisuje sie!

    OdpowiedzUsuń