wtorek, 17 maja 2011

Majtki i majtochy

Jak dla mnie przebywanie w domu często nie sprzyja wzrostowi energii. Wciąż staram się zrobić "coś", jednak przy Madzi jest to dość ciężkie. Wiadome, że trzeba ugotować obiad, wyprać i sprzątać, wciąż sprzątać:). I to też robię, ale energii dodaje mi dopiero to, gdy mogę porobić coś bardziej kreatywnego:). Ostatnio poczułam przypływ, zarówno energii, jak i spokoju:). Chce mi się więcej rzeczy robić. Oby ten stan trwał jak najdłużej!!:). Staram się jak mogę, aby w tzw. międzyczasie "coś" stworzyć, w czymś posunąć się do przodu. Troszkę szyję, troszkę wyszywam, troszkę szlifuję:). Szlifuję stare meble. Jak na razie planuję mieć trzy tzw. starocie, które chcę samodzielnie odnowić. Będą to moje pierwsze próby, ale mam nadzieję, że jakoś dam radę. Wiem też już jak ma wyglądać nasza kuchnia. Już oczywiście co nieco w niej mamy, ale znalazłam inspirację na kącik jadalniany. Przedpokój też już mam w głowie poustawiany, więc teraz tylko czas na realizację planów:). Także mocy przybywaj!

Dzisiaj zamieszczam zdjęcia majtów. Majteczki w kropeczki i inne majtochy:).



 Zdjęcia tylko na sznureczkach, ale nieźle też prezentują się ubrane (tak przynajmniej twierdzi małżonek:).







Pozdrawiam:)

5 komentarzy:

  1. Ależ śliczne te majtoszki :)
    Rewelacja:)
    A mąż skoro twierdzi, że ładnie się prezentują założone - to musi mieć rację ;D
    Strasznie jestem ciekawa jak je szyłaś, bo ni w ząb wymyślić nie mogę :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam do tego szablon, więc nie było trudno. Wprawdzie były w nim dłuższe nogawki, ale mniej mi się podobały, więc przerobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba! i wzorek na tkaninie i krój... ach! i te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie te majtochy!! :) Strasznie bym chciała sobie takie uszyć:D Przydał by się jakiś tutorial w Twoim wykonaniu skoro tak pięknie Ci wychodzą:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne.
    czy jest szansa chociaz na foto szablonu?
    pomarrancza@op.pl

    OdpowiedzUsuń